Effektiv dag

....har varit i Nödinge och träffat min Coach och har träffat en av mina klienter i Alingsås för att Coacha henne. Det var riktigt roligt att bli coachad, jag kom ju faktiskt på något att prata om. Nu gäller det bara att hålla målen. Har hunnit gå 10 000 steg i strålande solsken.

Fastnade vid datorn men ska hoppa in i suschen och hämta barn. Hoppas få att få gå runt Finnsjön i kväll..Emma ska du med? , men D skulle ev lacka klart köksluckorna.

Har bokat några hotellrum för Italien resan, börjar få lite hum om vart vi ska åka. Jag vill INTE köra bil i bergen och D behöver nog köpa glasögon innan dess:)

Imorgon blir det lite pluggande å förmiddagen, skor till ugarna och antagligen badhuset eller Miljöarken efter lunch. Emma vad tycker du?


Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Tess

Nej, hundinköpen får nog vänta! Först ska vi bo lite och komma till ro innan vi släpar in en ny familjemedlem!



Visst är B stor, världens luffsigaste och goaste dessutom! :)



Såg att ni hade haft trevlig i helgen! Vi blev kvar hemma, vi var så trötta efter jobbet på fredagen så vi tog det mest lugnt!



Ni får komma upp och hälsa på allihopa någongång istället!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback