Ingen motion....

bara mat, italiensk dessutom. I söndags så hyrde vi en cykel och trampade runt (alla 4 satt på samma) i en timma och igår simmade jag 25 längder (500meter) det är allt jag har gjort på 1 vecka. Som tur är så är Emma hemma när vi är tillbaka i Mölnlycke så det får bli Nutrilett och Finnsjön runt onsdag till söndag. Får ringa Annelie och be om GI-inspirerad middag hemma hos henne på lördagen och bara ägg till frukost.
 
Är på väg till 2 vingårdar för att prova vin (ensam=lyx) och skulle ta på mig kjolen - lite trång. Varför? Vin och drinkar hela dagarna. Lunch med vin. Tomatsoppa, pasta och varmrätt till middag med vin. Lite ost och vin på balkongen framåt natten när ungarna stupat i säng. I går var Dennis och shoppade åt mig; campari (10pack), Martini, rödvin, rosévin, bacardi breezer och 5-liters dunk med Heineken (fast ölen kanske inte var till mig. Jag ska nog handla lite vin själv idag och ta hem - om inte Ryanair misshandlar väskorna allt för mycket - väskan är iof trasig..

Jag och ungarna har badat på frömiddagen - Dennis har  jobbat - Arbetsförmedlingen som inte hunnit klart med vårt uppdrag som jobbcoacher som skulle startat 4 maj - har nu fått för sig att dom ska ha in uppgifter mitt i semesterns PRONTO genast... Så nu får vi jobba på kvällarna.

Ha det bäst i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback