Liseberg, Guldpass inköpt till Noella

så nu får hon åka allt hur mycket och hur ofta hon vill. 1290kr. Dennis och Moltas åkte för över 500kr...

från att förra året vara rädd för det mesta, så var Moltas betydligt mer nöjd med alla åkattraktioner i år. Förra sommaren så åkte han "bara" Flumride 1 gång (jag åker inte alls) nu vile han prova och hanvar i extas efteråt "En gång tll, En gång till".  Självklart sa jag och han strålade. Inte illa av en 4åring. Kaffekopparna åkte han med Pia så ajg får väl offfra mig i fortsättnigne. Men när det var dags för Små Grodorna så fick dom stanna allt och släppa av honom.. Han är fortfarande lika livrädd för dom "Gröna kaninerna" Antagligen kommer han att få men för livet.

Men hon 5åringen vill nog helst åka Balder. Nu fick hon prova stora Bergbanan, Lisebergsbanan, för första gången, coh till Dennis stora fasa var det den hon helst vill åka... Blötast blev hon i Kållorado, Moltas och Kevin blev blötast i Flumriden. Nya rabalder var väl ok, men inte var den värd 20 min köande.

Pia och jag hann med att smita ifrån och dricka lite vin i solen, när det var upehåll.
6 timmar på Liseberg, nästan folktomt, inga köer, helt underbart - om nu bara alla turister höll sig därifrån i sommar:)

får inte glömma ringa Lillebror ikväll söndag och gratta honom - han börjar bli gammal..

Ha det bäst

Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback