28 000...

steg idag...undrar om inte min stegräknare har fått fnatt? Nog för att jag har gått massa men inte så mycket.
Satt i lugn och ro och åt middag när Noella säger att det är Vårbasar på skolan, så det var bara att åka dit. Doma ndra tog bilen och jag tog en promenad på en halvimme...bara för att äta 1 bulle, 1 sockerkaka och 2 småkakor. Jättegoda. Då räknar jag inte den påsen med Ahlgrens bilar som jag åt till lunch. Fast det blv en smoothie till frukost i  morse efter morgonpromenaden.

Ska till gamla jobbet  orgon eftermiddag och sedan ska E följa med Noella hem från dagis - så ajg måste hämta tidigt tidigt enl Noella....men inte för tidigt för det orkar inte trötta mammor.

Nu vill vi ah emrsol - trodde att det var vår nu

Ha det bäst

Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback