Vart tog Pingsten vägen?

Fast det känns inte som Pingst - Annandagen är ju borta sedan flera år! Dennis frågade igår, tisdag, när är det pingst?
Torsdag: kurs på Coachstjärnan (
www.coachstjarnan.se) sedan McDonalds och inköp av Noellas allra första örhängen i silver.
Fredag kurs igen.. Jättekul! Resten av familjen var på Judo coh jag hade ingen nyckel hem. Tack S och H för trevligt sällskap och god Öl på terassen. Blev kvar större delen av kvällen:)
Lördag: Mulle och Grodyngel. Ungarna på kalas hos Axel 5år. Lugnt och skönt. Promenad 1 timma
Söndag morgon: Mot Mellbystrand. Mors Dag middag (3 rätters) på Strandvägen. Jättegott. Innan dess han vi med en drink på stranden. Promenad genom "byn"
Måndag jag gjorde  hemuppgifter från kursen, På STRANDEN. Ungarna på Dagis Strandvägen. Middag på stranden, jättegott. Rosévin - jag kanske lär mig. Callia, gott. Finns tydligen inte på systemet:( 6km slingan på spåret.
Tisdag Coachade och blev coachad i solen vid stugan. Ungarna på Dagis Strandvägen. 4 km slingan på spåret.
Onsdag Coachade A och I. Ungarna vägrade att åka hem, så jag fick ringa dagis och säga att vi kommer inte. Ungarna på Dagis Strandvägen igen. Båda 2 somnade i bilen hem och kom inte till ro förren 22.00. Undrar om Noella orkar med F:s kalas på Bushuset imorgon? Dennis satte ig att rätta matteprov i flera timmar - fick ett glas vin och lite ost till det. Undrar om jag summerade rätt? Långt över midnatt innan jag var klar.

Bilder kommer

Ha det bäst

Helene

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback