Regnig vecka IGEN

men Dennis fick iaf upp taket på baksidan så vi har suttit ute och lyssnat på smattret.
Måndagen: Jättekul att träffa Lotta, Johanna, LiseLotte och Johan igen - och det bästa var att träffas utan att ha 100 barn runt fötterna. Hotell odin var ju helt ok, likaså Joe Farrelis och Heaven 23 (ja Marie jag drack Cava det får vi göra om när vi ska se Robban Broberg)

Tisdag till Torsdag har Bella och Kajsa varit här, vi har jobbat godkännt mycket men det var kanske inte helt igenomtänkt att dricka vin till lunchen. Och sedan på eftermiddagen bara för att det var så skönt att sitta ute och jobba.... och sedan till middagen..och sen blev det SENT igen.

Det har blivit promenad 3 gånger på 14 dagar - inte klokt - men om jag ska ut i regnet måste jag köpa nya regnkläder (fyller snart år - svarta önskas i strlk XS eller S). Dom jag har är sedan Hundtiden och dom släpper igenom regnet bara jag dricker lite vatten! 

Börjar 7 dagars kur med Nutrilett på måndag för att gå ner dom 4 kg jag gått upp sedan midsommar, fam Andersson/Lord kommer till Mellbystrand lördag-söndag så då blir det INTE Nutrilett, jag lovar.

Nu är vi packade och åker (Dennis jobbar denna och nästa vecka)

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej, hej! Här skiner solen idag, skönt! Vi börjar jobba nu på måndag och sedan sticker M iväg mellan den 14e och den 18e för att vandra i fjällen med sin lillebror. Annars håller vi oss hemma tror jag!? Vi firar mig och lillan den 22a klockan 14! Hör av er ang när ni åker uppåt! Ha det bra och hoppas att solen hittar er oxå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback