Midsommar på Liseberg

Helt oplanerat blev det Liseberg på midsommaraftonen, det mer traditionella firandet med dans runt stång gjorde vi på midsommardagen i Bollebygd istället. Noella och Moltas uppskattade teatern med kaninerna, och Noella ågade t.om krama kaninerna senare. Hon åkte ALLT, vann kastruller till lekstugan och ville inte åka hem. Kan ju bara konstatera att hon vågar åka mer saker än jag, för den lilla berg och dal banan åkte hon 2 gånger, med armarna rakt upp och skrek av förtjusning.

Bilderna är tagna med min mobiltelefon, fast kvalitén är ju riktigt bra faktiskt.

22827-281
Längst bak satt Dennis och Noella. Tyvärr kom jag på senare att jag hade
zoom på telefonen. 2 gånger åkte hon sen fick det vara nog:)
22827-280
Här snurrade hon oss så vi fick en himla fart
22827-279
Teatern med kaninerna var jättekul
22827-278
Köra bil var jättekul, men hon skulle köra själv. Hon har ju vanan inne från
motorcyckeln
22827-27722827-276
Det blev kramkalas med kaninen, när den satt ner så var den inte så jätte-
stor längre.
22827-275
Om syrran kollar så intensivt på teater så MÅSTE det ju vara bra!
22827-274
Very Important Baby - det är Moltas just nu, han är jättemallig för att han
kan gå.

Kommentarer
Postat av: johannapannan

åh vill också åka till LIseberg snart. vi var ju förra året och Ce tyckte det var såå roligt med farfars bilar. Får se när vi far denna gång. kanske i juli? *mutter* Lär väl vara hur mycket folk som helst då..

Härliga kaninkort. han är fräck den där gröna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback