Vecka 46



Vilken tuff vecka, det var full fart med Noellas kompisar Lena och Ida och äntligen kom Johanna med Theo (tyvärr var tvilling-Isak sjuk) och Lotta med Matilda och Hugo. T.om Dennis tyckte att allt fortlöpte väl, ungarna hade jättekul, visst var det lite kaotiskt med frukost,lunch,middag och mellanmål för 10p.. Alla barnen sov 20.00 och vi kunde laga goda middagar med drinkar och vin, ven hade trott det:)22827-75
Kan de inte komma snart? Jag väntar på Hugo, här i Björröd finns det bara
tjejer (Rina,Lena,Ann,Ida,Sara,Madde,Izabelle,Annelie... Ibland får jag träffa
Simon och Alexander 4år,men mest så är det tjejbacciller..22827-77
Nu har Hugo kommit, jag är äldre men han är större (vad orättvist det kan
vara)
22827-81
Alltså, mamma!!! Nu kör Matilda mig i dockvagnen! Vaddå, får hon det?
Theo hjälper ju inte mig precis, ska inte vi grabbar hålla iop? Han var mest
intresserad av syrrans motorcyckel22827-80
Johanna tar första frukostpasset - hon är tvillingmamma och van att ha
många bollar i luften. Andra mammor skulle koppla av och njuta av att
bara ha ett barn med sig, men inte Johanna, då tar hon hand om ALLA
andra barn så vi andra får sovmorgon. (Årets mamma?)Sen
gör hon frukost åt oss de andra vuxna)22827-83
Hela gänget på Bushuset, 1000 m2 att ha kul på. Här är Matilda lite väl
22827-82
Noella törs krypa i gångar och tunnlar och åka den S T O R A
rutschkanan alldeles själv.
22827-78
Matilda kramar Lisebergskaninen, vi var på julmarknad och gissa om det
glittrade överall. Men varför fick inte jag och mamma åka karusellerna?

Vi har haft en jätterolig vecka och Matilda (3år) sa i bilen hem att hon skulle
hyra en bil och åka tillbaka till Noella. Vi ses i mellandagarna!
Kram Moltas med syrran Noella (som behöver vila en vecka nu)

Kommentarer
Postat av: Anonym

matilda pratar ofta om noella o bollhavet1 snart kommer vi igen!

2006-02-14 @ 08:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback